Пол Хиллер

Пол Хиллер (дирижер)
36 Mesostics re and not re Marcel Duchamp, JC.deest (Cage)
Theatre of Voices.
       

Experiences No.2, for voice (1948), JC. 96 (Cage)
Theatre of Voices.
       

Five, for any five instruments or voices (1988), JC.272 (Cage)
Theatre of Voices.
       

Litany for the Whale (1980), JC.229 (Cage)
Theatre of Voices.
       

Song Books (Solos for Voice 3–92), for one or more voices (August – October 1970), JC.191 (Cage)
№ 22. Theatre of Voices.
       

Song Books (Solos for Voice 3–92), for one or more voices (August – October 1970), JC.191 (Cage)
Solo for Voice 52 (Aria No. 2)- Theatre of Voices.
       

Song Books (Solos for Voice 3–92), for one or more voices (August – October 1970), JC.191 (Cage)
The Year Begins to Be Ripe Theatre of Voices.
       
`Прекрасная вдова восемнадцати вёсен`, текст из «Поминок по Финнегану» Джеймса Джойса. Голос использует только 3 высоты тона и поет без вибрато, как в народной песне. Фортепиано закрыто, пианист... Читать дальше
`Прекрасная вдова восемнадцати вёсен`, текст из «Поминок по Финнегану» Джеймса Джойса. Голос использует только 3 высоты тона и поет без вибрато, как в народной песне. Фортепиано закрыто, пианист постукивает пальцами или костяшками пальцев под фортепиано, по крышке, по ее спинке или поверху фортепиано. Музыка возникла из впечатления, полученного от текста.

Х Свернуть

The song `The Wonderful Widow of Eighteen Springs` for low voice. 1942, JC. 53 (Cage)
Terry Riley. Theatre of Voices
       

Aria for voice of any range (1958), JC.146 (Cage)
Theatre of Voices.
       
 
     
Наши контакты